Processo Seletivo - Pós-Doutorado

SCHOOL OF ECONOMICS, BUSINESS ADMINISTRATION AND ACCOUNTING
                                                 DEPARTMENT OF ECONOMICS
                                                           GRADUATE DIVISION

The Graduate Division of the Department of Economics at the University of Sao Paulo´s School of Economics, Business Administration and Accounting (FEA-USP) invites applications from strong candidates in any field of specialization within Economics to externally-funded Post-Doctoral Fellow positions. Preference will be given to candidates who have recently completed (no more than three years) or are near completion of their Ph.D. studies. Successful candidates will have to present proof of degree by the time they are appointed.

DOWNLOAD FULL TEXT OF LISTING IN PDF FORMAT

A Coordenação de Pós-Graduação do Departamento de Economia da FEA-USP convida candidatos de reconhecida excelência em todas as áreas de especialização em economia a submeter materiais requeridos para o processo de seleção de posições no pós-doutorado em Economia. Candidatos com doutorado (Ph.D.) recém completo (no máximo três anos depois da titulação) ou próximos da obtenção do título terão preferência no processo de seleção. Candidatos selecionados deverão apresentar prova de que concluíram seu programa de doutoramento antes de iniciar as atividades do Pós-Doutorado da FEA-USP.

FAÇA O DOWNLOAD DO ANÚNCIO COMPLETO EM FORMATO PDF

Quarta-feira, 17 Março, 2010